ENG
NYHEDSBREV

Do It For Mom, Robert/Boisen & Likeminded

REKLAMER MED IMPACT

5. august 2016

To danske reklamer har indenfor det sidste år haft effekt på interessen for DNA-forskning og fødselstallet i Danmark.


Hør historien bag to reklamer, som nærmest har væltet internettet inden for det sidste år.

Senest har &Co fået global omtale og effekt af sin reklame for Momondo, The DNA Journey. Og for knap et år siden sendte Robert/Boisen & Likeminded sin reklame nr. 2 på gaden for Spies: Do It For Mom -efterfølgeren til Do It For Denmark.

Men begge reklamer kunne i udgangspunktet lige så godt være blevet til tv-formater. Idéerne udspringer af indsigter om befolkningen, og bliver derefter indirekte forbundet med afsenderne af reklamerne. 

På Copenhagen TV Festival vil to af hovedmændene bag reklamerne fortælle, hvordan de udviklede idéerne, og hvilke redskaber, de bruger til at opnå både optimal kreativitet og udbredelse efter lancering.

 

ARRANGØR

HOVEDSPONSORER

SPONSORER