ENG
NYHEDSBREV

SPEAKERS:
ADAM ABELIN

INFO OM SESSIONEN:
Harlekin/ Columbine
Onsdag 13:45
Branche, Greb/Metode, Nye forretningsmodeller

NATIVE ADVERTISING



- Når indhold og marketing smelter sammen 

Er du klar til den dag, hvor flow-tv ikke længere er eneste levevej eller måske helt holder op med at eksistere? Hvad er din økonomiske overlevelsesstrategi?

Native ads har længe været en af de hotteste marketingsdiscipliner i udlandet, og det er ved at opnå samme status herhjemme. For mange medier har native ads allerede fungeret som en økonomisk saltvandsindsprøjtning og samtidig sikret bedre indhold med flere brugere til følge.

Globalt går forudsigelserne på, at annoncørerne over de næste fire år flytter 25 pct. af markedsføringsbudgetterne fra traditionel annoncering over på native advertising og content marketing. Det bliver det største strukturelle skift siden tv-reklamernes fremkomst.

Hvordan opnår man succes med native ads?
Lær af Nordic Director og partner Adam Abelin fra buzzanova og få konkrete redskaber med hjem.


SESSIONS

 

ARRANGØR

HOVEDSPONSORER

SPONSORER