ENG
NYHEDSBREV

SPEAKERS:
LARS SILBERBAUER

INFO OM SESSIONEN:
Tivoli Congress Hall
Torsdag 11:15
Digitalt, Branding

HEMMELIGHEDEN BAG LEGOS DIGITALE SUCCES



13 millioner likes på Facebook, 5,5 millioner abonnenter på YouTube og 2,6 millioner følgere på Instagram.

LEGO er et af verdens ledende brands på sociale medier, hvilket kun understreges af virksomhedens kåring som bedste brand i legetøjsindustrien i 2015 og 2016 af Adweek
Mediapost rangerer den dag i dag LEGO som en af de mest engagerende brands i verden på sociale medier.

Derfor er det overraskende, at LEGO i 2011 ikke engang havde en officiel side på Facebook. Hvordan er denne udvikling sket så hurtigt?

Manden bag LEGOs digitale succes er Senior Global Director of Social Media & Video, Lars Silberbauer, der er en af Danmarks mest innovative og kompetente marketers inden for de sociale- og digitale mediediscipliner – og faktisk er han internationalt anerkendt som en af verdens stærkeste marketers inden for social området. Senest blev han udnævnt af Holmes Report 2015 til en af Europas 25 mest betydningsfulde Marketing Innovators.

LEGO startede ud som en fysisk klods, men efterhånden som børn går fra fysisk leg til den online verden, så formår LEGO stadig at være et af verdens stærkeste brands.

I denne session deler Lars erfaringer og redskaber til, hvordan du med succes brander dit produkt online.


SESSIONS

 

ARRANGØR

HOVEDSPONSORER

FONDE OG ØVRIGE YDERE AF STØTTE

SPONSORER