ENG
NYHEDSBREV

HVAD FANDEN VIL DE UNGE HA?

30. juni 2017

DR Medieforsking giver et detaljeret indblik i unges vaner, trends og forbrug - og et ungepanel svarer på spørgsmål.


Få indsigt i de 15-29-åriges hverdag, virkelighed og mediebrug, og få be- eller afkræftet myter som: Unge har forladt broadcast tv til fordel for tv-streaming. Unge vender ryggen til Facebook for i stedet at kaste deres kærlighed på Twitter, Instagram og Snapchat. Unge kan med rette kaldes ’Head Down’-generationen. Unge ser kun fiktion. Og meget andet. 

Til sidst vil et ungepanel gå på scenen og give et indblik i deres præferencer, behov og virkelighed med spørgsmål fra vært Jasper Ritz.

DR Medieforsknings Tina Gretlund og Lene Heiselberg er seniormedieforskere i DR Medieforskning. En af deres mest spændende jobfunktioner er at holde et vågent øje med ungemålgruppens hverdag og medievaner. En opgave de sætter stor pris på.

 

ARRANGØR

PARTNERE OG HOVEDSPONSORER

FONDE OG ØVRIGE YDERE AF STØTTE

FESTIVAL PARTNERE