ENG
NYHEDSBREV

HVAD FANDEN VIL DE UNGE HA?

30. juni 2017

DR Medieforsking giver et detaljeret indblik i unges vaner, trends og forbrug - og et ungepanel svarer på spørgsmål.


Få indsigt i de 15-29-åriges hverdag, virkelighed og mediebrug, og få be- eller afkræftet myter som: Unge har forladt broadcast tv til fordel for tv-streaming. Unge vender ryggen til Facebook for i stedet at kaste deres kærlighed på Twitter, Instagram og Snapchat. Unge kan med rette kaldes ’Head Down’-generationen. Unge ser kun fiktion. Og meget andet. 

Til sidst vil et ungepanel gå på scenen og give et indblik i deres præferencer, behov og virkelighed med spørgsmål fra vært Jasper Ritz.

DR Medieforsknings Tina Gretlund og Lene Heiselberg er seniormedieforskere i DR Medieforskning. En af deres mest spændende jobfunktioner er at holde et vågent øje med ungemålgruppens hverdag og medievaner. En opgave de sætter stor pris på.

 

ARRANGØR

PARTNERE OG HOVEDSPONSORER