ENG
NYHEDSBREV

DIGITAL PROFET DAVID SHING

17. maj 2017

David Shing - også kendt som "Shingy" - er en australsk 'thought leader' og selv-proklameret 'Digital profet'.


Med sit speciale i marketing og indsigt i forbrugsvaner og den digitale udvikling, kan Shing inspirere tv-branchen ved at lade os tage et kig på de digitale trends, og hvordan de påvirker vores opførsel. Han vil også fortælle, hvordan man kan påvirke modtagerens oplevelser på diverse skærme og platforme.

I 2007 begyndte David at arbejde for AOL som Marketing Director for AOL Europe. Han nytænker indenfor sit felt og spotter tidligt de nye digitale vaner og præferencer - hvilket tv-branchen også vil have stor gavn af. 

En af Shingys pointer er, at fordi det digitale landskab er konstant skiftende, skal vi flytte vores fokus fra blot at markedsføre overfor vores modtagere til at kommunikere med dem. Opmærksomhed bliver den nye stærke valuta målt ved opholdstid og engagement - ikke kun på den hurtige interaktion af et like, follow eller klik. Hvordan man lykkes med det, kan du høre på festivalen.

“Attention is the new currency…mindshare equals marketshare, and that’s where consumers are going to pass your brand on”
(David Shing)


Læs mere på Shingys homepage

 

ARRANGØR

PARTNERE OG HOVEDSPONSORER

FONDE OG ØVRIGE YDERE AF STØTTE

FESTIVAL PARTNERE